søndag, oktober 15, 2006

Litt om BLOD, SNØRR og TÅRER ... og TOG


Den freshe følelsen forsvant som dugg for solen da jeg fant ut at MENSEN er her... Maken til følelse av oppblåsthet, nedstemthet og simpelthen ÆSJ skal du lete lenge etter! Og i tillegg på den siste kvelden med kjæretsen; HJELP, livet er urettferdig!

Helt fra første klasse (eller trinn, som det heter nå om dagen) har jeg blitt ertet for min store nese. Den liknet Holmenkollen, ifølge enkelte. Selv føler jeg ikke at den er så stor. Men i alle fall stor nok til å romme alt det SNØRRET som nå har rent i strie strømmer i en hel uke. Det ser ikke ut til å ta noen slutt! Hvor kommer det fra? Han som fant opp denne dritten, skulle det vært skuddpremie på!

BLOD og SNØRR gir til sammen en del TÅRER. Det er vanvittig trist å reise fra kjæresten sin!

Heldigvis har vi TOG! En togtur kan være god medisin for sjelen, hvis du bare lar de riktige tankene komme fram! Jeg fikk strikket ferdig "rosasokkene" til "rosajenta" mi som har bursdag i morgen. Og jeg fikk tenkt mange tanker om hvor heldig jeg er i mitt liv som har to nydelige barn og er glad i en mann som også er glad i meg!

Så får BLOD og SNØRR bare være for en stund...

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gratulerer med dagen! :))

9:15 a.m.  
Blogger Elisabeth :-) said...

Tusen takk! Det blir familieselskap i dag, hvis jeg bare får fingeren ut og får bakt litt...

11:21 a.m.  
Blogger Vestlandslefsa said...

WoW!!!! GRATULERER MED DAGEN ELLI:-) Håper dagen er og blir helmaks!! Store klem..........

8:43 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home