tirsdag, oktober 17, 2006

Man er da ikke mer enn et menneske?

Dagen i dag har stort sett dreid seg om baking og husking. Jeg måtte huske å få med kaka, lysene til kaka, bollene på fat, ballongene og tau og teip til å henge dem opp med, prinsessekopper, prinsessetallerkner og prinsesseservietter til jentene, tilsvarende glass, tallerkner og servietter med gavemotiv til guttene, sprittusj til å skrive navn på koppene med, navneliste så jeg ikke skulle glemme noen, gryte til pølsene, brus, saft og mugge til saften, teppe til fiskedam og godteposer til dammen, CD-spiller og plate til lekene, penger til leie... Jeg husket det!

Men jeg glemte fotoapparatet...

Heldigvis hadde pappaen husket sitt, så kanskje jeg får noen bilder senere.

Men i alle fall var det 18 unger i alderen tre til ni år som storkoste seg med pølser, kaker, boller, godteri og lek, og som proppfulle av sukker skulle hjem og legge seg...

Barneselskap er deilig! Men jeg er glad det er en stund til neste gang...

Dessuten ble det veldig mange fine presanger som nå ligger strødd over hele huset, så mor har en ryddejobb å gjøre. Men det blir I MÅRRA! God natt!

4 Comments:

Blogger Cecilie said...

Hørtes ut som et perfekt barneselskap - og det beste av alt er jo når det er overstått;)

Så selv om det venter en del rydding på deg i morra, så kan du jo være glad for at du ikke hadde alle 18 hjemme i stua, for da hadde det vært verre...

Sov godt:)

10:50 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Gratulerer med vel overstått! :)

*klem*

11:14 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Ja, det var tider!
Når de blir tenåringer får du ikke være med engang. Da må man ut av huset!

9:18 a.m.  
Blogger Elisabeth :-) said...

Akkurat nå hørtes det litt deilig ut! Men på den annen side litt skummelt! Glad for at du gidder å følge med på livet til et lite tantebarn... Stor klem til deg og dine!

11:38 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home