torsdag, august 07, 2008

Fotbaill e supert . . .


Denne uka har vi besøk av en kamerat av Knut Even. Mandag til onsdag var guttene deltakere på Starts fotballskole. Det var veldig moro! Trening og kamper fra morgen til ettermiddag. Avslutningsdagen var det omvisning på selveste Sør Arena før det var duket for Champions Start Leage. Da måtte jo resten av familien komme og se på. Det var fart og spenning på høyt nivå!


Og gutta spilte på det laget som vant hele greia! Det var jo ekstra morsomt. Men i barneidrettens ånd var det like premier til alle. Det syns jeg er bra. Det var mange stolte fotballgutter.
Knut Even hadde fått pappa til å ta med Start-drakta, og en del av A-lagsspillerne kom og signerte. Da kjente jeg på et lite snev av barnslig misunnelse. Til bursdagen min for noen uker siden fikk jeg nemlig Start-drakt. For første gang i mitt lange fotballinteresserte liv. Nå hadde jeg alle tiders mulighet til å samle autografer, og så lå drakta hjemme! Men det hadde nok vært litt pinlig å stå der i kø med alle småguttene, så det var kanskje like greit. I stedet tok jeg mot til meg og ba Morten Hæstad stille på bilde med Knut Even. Det var ganske kult:










Nå har alle guttene (Birger også) dratt på Sør Arena for å se kamp. Jeg må være hjemme, for Anna gidder ikke. Jeg var litt furten. Men så fant jeg ut at kampen blir sendt på TV. Så jeg har tatt på meg min blanke, fine drakt og skal straks krype opp i sofaen med strikketøyet. Så ble det to fluer i en smekk :=)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Godt å høre at det er flere ekte start-supportere i Bakken-klanen :-) Rune og jeg har faktisk årskort, og stiller opp på hver bidige kamp. Jeg har til og med vært både i Notodden og i Sogndal nå i sommer og sett de dra med seg heim 6 poeng. "Vi som er hekta på fotball, har et rikere liv" - det er iallefall jeg overbevist om :-)
Klem, Jorun

11:38 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home