onsdag, juli 30, 2008

Godt begynt er halvt fullendt - eller intet er nytt under solen

Jeg hadde planlagt å skrive et lite innlegg om min evne til å starte friskt og så lande ganske hardt før jeg er ferdig, men jeg ser at det var noe av det siste jeg skrev om før dette prosjektet gikk litt i dass... Det sier vel litt om at i mitt arbeid med å endre på mine karakterfeil er det en som har blitt temmelig ubehandlet. Men da har jeg i alle fall noe å arbeide videre med :0)

Jeg regner med at det som var av lesere på denne siden har gitt opp for lengst, men jeg skal prøve å ta meg på tak og få til litt her framigjennom. Akkurat nå er det dette med de uavsluttede prosjektene som ligger meg nærmest på hjertet. En liten titt i håndarbeidskurven min forteller om ti ruter til et sjal. En påbegynt kjole og tilhørende jakke. Tre halve sokker. En jakke som mangler knapper. En jakke til som mangler knapper og hemper. Et babyteppe. Et dukketeppe. Noe som skal bli presang til mamma som jeg derfor ikke vil si hva er. Materialer til en bunad. Og enda litt til...

I dag skulle jeg rydde i klesskapet, for sommerferien har bestått av en del shopping, og for å få plass til nytt, må noe gammelt vike plassen. Jeg har ryddet tre hyller. Det betyr at jeg har to igjen. Men jeg har faktisk ryddet inn igjen, så noe har jeg kanskje lært allikevel.

Det aller morsomste jeg har opplevd med hensyn til dette å ikke bli ferdig, er at etter en personlighetstest på jobben der vi skulle deles i grupper etter vår personlighet, ble jeg fullføreren fordi jeg var nærmest! Hjelp!!! Enten har jeg hatt feber da jeg svarte på spørsmålene, eller så var den testen helt på trynet! Jeg tør ikke en gang tenke på hvordan mine kolleger er hvis testen er i nærheten ev sannheten :0)

2 Comments:

Blogger turvid said...

Hei vennen - det var lenge siden.

*klem*

11:05 p.m.  
Blogger Elisabeth :-) said...

Hjelp! Nå ble jeg kjempeimponert! Jeg trodde du hadde gitt meg opp for lengst, og så var du der i løpet av en halvtime... Det er go'jenta si, det :0)

11:51 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home