torsdag, januar 18, 2007

Mens jeg venter...

Slik så skjørtet ut i dag morges. Nå har det vokst betraktelig, og jeg tror jeg snart er ferdig. Jeg har nemlig ikke annet å gjøre enn å hekle, blogge eller surfe på hobbyboden i formiddag :-) Sitter nemlig og venter på en som skal reparere vaskemaskinen. Ifølge husverten skulle han komme cirka mellom åtte og ett... Det var jo ganske enkelt å forholde seg til! Han har ennå ikke vært her.





Jeg er litt utålmodig, for jeg vil ta en tur til byen etterpå og kjøpe sløyfa som skal i linningen på skjørtet. Jeg har også bestilt garn til et til i rosa. Dessuten må jeg innom Hennes og se om jeg kan få tak i en topp og strømpebukser jeg kan ha til...





Som du kanskje skjønner, er det relativt dyrt å drive med håndarbeid...





Dersom du er en av dem som liker hjemmelagde ting men som ikke har tid eller lyst til å lage dem selv, kan jeg godt produsere litt på bestilling :-)





Utenfor vinduet er det i dag det Birger kalte "stille bråk". Vet ikke helt hvorfor lydene fra gravemaskinene virker så dempet i dag? Den som stod en halv meter fra vinduet i går, står nå fire meter borte. Det kan kanskje bety litt? Nå står det en annen en meter fra det andre vinduet, men den er foreløpig i ro. Er litt redd for at det kanskje er det at vi har blitt litt miljøskadd og eventuelt fått litt forstyrrelser på sansecellene som har med hørsel å gjøre... Men i dag tror jeg jammen det kunne gå an å snakke i telefonen og også få med seg det det andre sier.





Er du spent på dagens tekst? He he, kanskje ikke. Men her kommer den allikevel:



Du lever for andre
og skjønner ikke hvorfor
du aldri er tilfreds.





Grip dagen og unn deg å tenke litt på deg selv!

Avslutter med et koselig bilde av kjæresten min!