torsdag, november 30, 2006

Ho, ho! Er det noen snille barn her?


Hvis ikke dette ser spennende ut, så vet ikke jeg! Selv om alt blir litt amputert når man bor litt her og litt der...

Anna har hatt besøk av en venninne fra barnehagen i dag, og jeg overhørte en litt søt fødselsseanse... De liker nemlig veldig godt å leke mor og baby. Babyen var så høflig at den spurte pent: "Passer det at jeg blir født nå?" Da svarte mor: "Nei, vent litt. Jeg må bare tisse."!!!

Tenk om mine barn hadde vært sånn! He, he... Det var det med julekvelden som kom som nissen på kjerringa, eller åssen det nå var... Det er jeg forresten redd for at den gjør i år igjen. Jeg har alltid så mange gode ideer til julegaver som tar tid å lage når tiden nesten ikke er der. Men det blir heldigvis jul i år igjen, så får jeg heller kjøpe de gavene jeg ikke rekker å lage.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Enig med deg, tida strekker ikke til, ihvertfall ikke i desember måned.

5:17 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hvorfor ikke få unna noe i oktober/november? Da blir det jo ikke så mye i desember:-)

2:16 p.m.  
Blogger Elisabeth :-) said...

Ja, du kan så si! Har tenkt den tanken hvert år, men det blir liksom bare ikke til... Kanskje neste år?

8:04 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Du får planlegge det bedre neste år:-) Vet om folk som begynner og shopper julegaver allerede i jan samme året som de skal kjøpe julegaver. Altfor tidlig spør du meg, men det virker som om enkelte er i "julerus" året rundt:-)

7:05 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home