fredag, januar 19, 2007

Skjørtet er ferdig!

Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal rotere bildet her inne. Har ikke tid til å gjøre det i fotoprogram og så importere på ny, for nå skal jeg snart ta toget hjem til Kristiansand. Gleder meg masse til å se barna igjen!

Skjørtet er ferdig, og hvis jeg skal være helt ærlig, så er jeg veldig fornøyd! Heklet en blomst også som pynt på en noe kjedelig topp. Er ikke helt fortrolig med sånn "brystpynt", det blir liksom litt for damete for meg. Men øvelse gjør mester, så jeg venner meg nok til det etter hvert...

Du må legge hodet på skakke og prøve å se verden fra en ny vinkel for å få det rette inntrykket :-)

Ditt forhold til andre
speiler din frykt
og dine grenser.
Hvordan kan noen
noensinne gi deg
det du ikke tillater?

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Stilig!

Håper dere får en super helg. :)

5:23 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Har du sett dette sjalet?

http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=99&d_id=13&lang=no

12:34 p.m.  
Blogger Elisabeth :-) said...

Fikk liksom ikke denne lenka til å funke, men skal gå inn selv...

Nå hekler jeg bikini! Hjelp og trøste! Men det er nå moro, da :-)

Klem

3:52 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home