torsdag, august 07, 2008

Aaaaargh!!!!

Selvfølgelig er Zebra nesten ikke tilgjengelig. Selvfølgelig svarer ikke gjøkene fra Agder Telenett på telefonen selv om den automatiske telefonsvareren skryter av at de har åpent til ni.

Jeg fikk stilt inn manuelt slik at TV2Zebra minner om Danmark på en riktig fin sommerdag på min barndoms svart/hvitt-TV. Alt er i ulike gråtoner med masse "snø" oppå. Lyden er bare masse smell, så den har jeg skrudd av. Men jeg kan da fotballreglene så pass godt at jeg klarer meg like godt uten de skravlete ekspertene.

MEN JEG VIL HA ET FINT BILDE!

Kunne skrevet litt om at det er koselig å mimre om barndommen, men akkurat nå er det IKKE det. Adrenalinet pumper, jeg er både forbannet og sur. Klarer nesten ikke å glede meg over at Start leder 2-0. Det var den kosestunden i sofaen, liksom...

Trøsten er at det går over om en stund. Snart kan jeg le av det hele. Men akkurat nå unner jeg meg et riktig herlig SINNE!