torsdag, november 30, 2006

Debatten om den grønne L'en ruller videre!


Hører at enkelte har problemer med å finne saken, men det er bare å rulle seg litt lenger ned på siden! Monica og jeg kjører full guffe nå! (Kanskje vi burde ha en eller annen grønn bokstav på ryggen?) Veldig hyggelig med tilbakemeldinger!

Ellers er "kalendervidunderet" endelig ferdig og henger på veggen! Til kvelden skal det også bli pakker på :-)

Akkurat nå venter jeg i spenning om det blir julepresang på forhånd til meg i slutten av november. Birger har nemlig planer om å be seg fri i morgen og komme til Kristiansand i kveld... Det hadde vært supert!

Til slutt vil jeg si gratulerer med dagen til Andreas og Emil! Dere er noen flotte gutter, begge to! Klem fra tante og "tante"...

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kalendervidunderet var skikkelig fin. Blir sikkert enda mere stas med pakker på. .))

Jeg skal hilse til 8-åringen, når han kommer hjem. Vi skal ut og spise i dag. Det blir nok burgere...

3:17 p.m.  
Blogger Elisabeth :-) said...

Høres ut som en god plan! Her er det pannekaker... Og nedturen kom; det var ikke mulig for Birger å få fri, for to kolleger var syke... Men da kan jeg i hvert fall prioritere strikkepinnene fremfor rydding i ettermiddag :-)

3:34 p.m.  
Blogger Cecilie said...

Tusen takk, på vegne av andreas som har lagt seg for en stund siden.

Kjempefin kalender. Her henger den kalenderen som vi hadde hjemme i fuglevikkleiva, og den er full av gaver som svigermor har ordna. snakk om service! trenger verken sy kalender eller kjøpe inn gaver!

10:30 p.m.  
Blogger Elisabeth :-) said...

Ja, det er noen som har det... Men jeg syns nå begge deler har vært ganske koselig, da!

8:48 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home