fredag, januar 26, 2007

En uke i familiens og vennskapets tegn

Denne uka har vært preget av mye besøk. En kveld med mamma, en kveld med min søster Cecilie, en kveld med pappa, naboen Ingunn var innom tirsdag kveld og min andre nabo Monica har jeg vært sammen med både tidlig og sent. Dessuten hadde jeg en lang og god telefonsamtale med min venninne Kathrine som jeg ikke har hatt kontakt med på lang tid. Det er fint når verden er full av hyggelige mennesker som jeg er glad i og som viser at de bryr seg om meg også!

Anna har vært syk og har vært hjemme fra barnehagen hele uka. Det har blitt mange kosetimer i sofaen. Heldigvis har jeg kunnet drive med håndarbeid i tillegg til å kose, så det har blitt litt av hvert denne uken... En bikini, lue til Birger og meg selv (min er litt liten, så det spørs om ikke Knut Even må arve den...), sjal og lue, en gryteklut og tre lapper til et lappeteppe.

I går dro jeg til Stavanger igjen, så nå blir det en god uke med Birger.

God helg!

3 Comments:

Blogger Cecilie said...

Takk for en koselig kveld:)

Håper du får/har en god uke!

Glad i deg!

8:40 p.m.  
Blogger Vestlandslefsa said...

Virker som du er lykkelig med Birger.. Så skjønt! Glad i deg, jeg også...

9:21 p.m.  
Blogger Elisabeth :-) said...

Og jeg er superglad i dere begge!
Nå skal jeg i svømmehallen og trene, så skal jeg ta sol. Deilig! Huden er lett skummamelkblåhvit for tiden... :-)

9:30 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home