tirsdag, september 02, 2008

Virus

Datamaskinen vår var full av virus! Kanskje noen ormer og trojanske hester også for alt jeg vet. Skjønner meg ikke så mye på de greiene der, merket bare at det var uhyggelig vanskelig å få utrettet noe på maskinen. Birger kan alt dette, så det var en smal sak for ham å fikse og gjøre maskinen så god som ny.


Her er et bilde av et influensavirus. Det er nok ikke det som har infisert meg, men hva det nå enn er, så er jeg ELENDIG. Skulle ønske noen kunne formatere og reinstallere meg... Men det fungerer ikke sånn. Jeg må nok bare være tålmodig. Krype tilbake under teppet og slappe av. Pusse nesa, ta en tablett og strikke ei maske i ny og ne når jeg orker. Og slumre litt mens lydboka surrer på stereoen. Livet er nå ikke så aller verst allikevel, da :0)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

:-) godt å se deg på jobb igjen..
"Æ trenger noen å røyge mæ"...

3:17 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home