søndag, april 01, 2007

En ny vår




Slik så det ut fra trappa mi klokka syv i dag morges. Et herlig skue til kaffekoppen en grytidlig søndag morgen.
Jeg har vært borte fra denne siden en stund. Har vært uten tilgang på data i noen uker i et forsøk på å rense kropp og sinn for å komme ut av en ond spiral. Tror jeg er godt på vei. Dagene er lysere og bedre enn på lenge. Ser at jeg har blitt savnet, og det er jo godt på et vis :-)
I helga har jeg kost meg masse med ungene og Birger. Vi har blant annet vært på gårdsbesøk hos noen venner på Oggevatn og på familiesamling på hytta på Hægeland. I strålende solskinn kan livet ikke bli bedre.

En fin bukett med påsketulipaner lyser opp.
Og når Anna kommer med en svart neve full av blåveis, er lykken fullkommen!



Det er deilig med en ny vår!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Herlig!
Du er tilbake på bloggen. Det var godt!
Våren er bare deilig.
Klem

8:46 a.m.  
Blogger Vestlandslefsa said...

Våren krydrer kroppen med energi, og man kjenner at det er deilig å være menneske...

7:20 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home