fredag, april 13, 2007

Tilbud!

Alt dette garnet fikk jeg for 300 kroner! Uhyggelig moro! Var på utsalg i en garnbutikk som skal flytte (Grynet på Slottet), og fikk alt fra 20 til 70 prosent avslag på garnet. Hadde dessverre litt dårlig tid, så det ble litt i full fart.

Måtte løpe for å rekke frisøren. Hadde bestilt time hos en lærling. Det var ikke den helt store revolusjonen sånn frisyremessig, men hun leverte en nøyaktig og grundig jobb med ettersyn av sjefen. Og så betalte jeg bare halve prisen!

Så gikk jeg forbi en bokhandel og fikk kjøpt Harry Potter (jeg tar nemlig tanta mi på alvor, he he) og Brødrene Løvehjerte til nesten en tredjedel av vanlig pris. Nå skal det bli høytlesing i heimen!

Det er fantastisk gøy å handle på tilbud. Spesielt hvis man legger fokus på riktig plass. Noen vil nok tenke på alle pengene de har brukt, men jeg velger å legge vekt på alle de pengene jeg har spart i dag...

Ha ei deilig helg!

3 Comments:

Blogger Cecilie said...

Hvilken bokhandel var det? Tenkte kanskje jeg kunne kjøpe noen spennende bøker til gutta:)

10:30 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Harry Potter er er konge! Jeg gleder meg til den nye boka som snart kommer. Og filmen!
Jeg fokuserer helt klart på alle pengene jeg har spart, når jeg gjør et kupp. Og hva jeg skal gjøre med alle de pengene!

7:47 a.m.  
Blogger Elisabeth :-) said...

Landmark. De hadde i alle fall de fire første Harry Potter-bøkene. Også en del bildebøker på tilbud.

6:43 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home